Snälla!
Som ansvarig för att se till så att bemanningen till tipset fungerar har jag vid ett antal tillfällen stått redo att kasta mig in om ingen sätter upp sig. De flesta gångerna har jag faktiskt sluppit(Tack till er som ställt upp) Nu är det några luckor att fylla de, två sista veckorna innan sommaren. Finns det någon som kan sätta upp sig här?
Ni får även gärna fylla på hösten redan nu.
Länkar: Bemanningslistan
För att läsa fler och äldre nyheter - gå till Arkivet.
|
|