|
Publicerad: 2023-10-27 07:50:21 av Fredrik Håkansson Nyhetskategori: Ungdom [Redigera] |
Måndagen den 30 Okt blir sista måndagen vi kör OL-träning för säsongen, denna gång blir det från Karlsnäsgården ,efter träningen bjuds det på grillad korv !
Samling är kl 1800. Ta med pannlampa eller ficklampa då det nu är mörkt redan från start...
Välkomna!
| De senaste nyheterna | |
| Veckans bana 25 | 2026-06-11 |
| Veckans bana 24 | 2026-06-05 |
| Sommarlovsorientering 15-17 juni | 2026-06-03 |
| Catering på TJOGET lördag kväll | 2026-06-02 |
| Livestreaming från SM och stafettligan | 2026-05-19 |
| Tjoget 27-28 juni | 2026-04-05 |
| Teknikträning tisdag | 2026-03-30 |
| Nu börjar det se tomt ut! | 2026-03-23 |
| Ny skrivare Karlsnäs | 2026-03-19 |
| Tävlingar i Blekinge i vår | 2026-03-08 |
För att läsa fler och äldre nyheter - gå till Arkivet.
© Ronneby OK (http://www.rok.nu) 2026